Kenali Product Skin Care Mary Kay

Apa yang sangat best tentang Mary Kay yang menjadikannya pilihan ramai? Semestinya rangkaian product skin care yang dicipta dengan pelbagai fungsi untuk keperluan penggunanya. Bagi sesiapa yang baru mengenali Mary Kay, mari saya terangkan secara ringkas product Mary Kay yang ada. Detail bagi setiap set akan saya terangkan dalam post yang berlainan.

💗BOTANICAL EFFECTS EVOLUTION💗

Set ini untuk yang berusia 14 hingga 23 tahun. Adik2 yang masih mencari pencuci muka yang sesuai untuk kulit, boleh cuba set ini. Selepas menggunakan product ini, kulit muka akan rasa lebih segar.

💗BOTANICAL EFFECTS💗

Set ini sesuai untuk yang berumur 23 tahun ke atas nak bertujuan untuk merawat wajah. Bagi yang ada masalah jerawat yang serius atau pernah menggunakan peeling produk, saya cadangkan untuk mula dengan set BE. Ada 3 formula untuk set ini bersesuai dengan jenis kulit iaitu F1 untuk kulit kering, F2 untuk kulit normal dan F3 untuk kulit berminyak.

💗TIMEWISE💗
Set yang menjadi pujaan ramai, termasuk la saya. Set ini sesuai untuk yang berumur 25 tahun ke atas. Ianya product anti-aging. Bagi yang tiada masalah kulit yang serius, saya cadangkan guna product ni. Muka akan nampak berseri dan flawless dengan penggunaan yang consistent.

💗TIMEWISE REPAIR💗

Ini juga set anti aging, tapi sesuai untuk yang berusia 35 tahun dan ke atas. Bagi yang dah ada tanda penuaan seperti kedutan, disarankan untuk mencuba produk ini.

💗MELACEP💗
Bagi yang nak cerah, ada masalah jeragat atau tona kulit yang tidak sekata, ni solution yang paling berkesan. Melacep serum dapat anugerah tau dan menjadi pilihan ramai.

Jadi yang di atas adalah antara produk skincare Mary Kay. Yang menariknya dengan product Mary Kay, contoh la seperti saya, saya pakai timewise untuk anti aging, tapi saya juga ada masalah jeragat yang minor (2 3 titik je dekat muka 😅) so, saya pakai serum melacep untuk bantu pudarkan jeragat.

Jadi bagi anda yang berminat boleh hubungi saya atau mana2 BC Mary Kay untuk mendapatkan khidmat nasihat. Kalau nak cuba dulu pun tak ada masalah, boleh contact untuk set appoinment. Saya akan datang ke tempat anda tanpa charge. No worries 😁

Azie
Beauty Consultant Mary Kay
0103707788

Comments

Popular Posts