Mary Kay Timewise Miracle

💜TIMEWISE MIRACLE SET💜

Set timewise ni merupakan salah satu set yang menjadi pilihan ramai. Product Anti-Aging ini sangat sesuai untuk yang berusia 25 tahun ke atas. Saya salah seorang pengguna set Timewise.

Set ini dipanggil Miracle Set kerana produk anti penuaan yang amat luar biasa. Ia dapat menjadikan kulit anda lebih muda dari usia sebenar. Ia memang direka khusus bagi mengurangkan kedutan dan menjadikan kulit lebih muda dan berseri.

Penggunaan setiap hari dapat membantu kulit anda lebih licin, lembut, tegang, kurang garisan dan kedutan. Set miracle menawarkan 11 faedah dalam 1 rejimen penjagaan kulit iaitu membersih, menanggalkan sel kulit mati, menyegar, menghidrat, melicin, menegang, melembut, melindungi, mencergaskan, membina semula dan mengurangkan garis halus serta kedutan.

Set timewise ini mengandungi:

💝 Timewise 3 in 1 Clenser
pencuci yang dapat melakukan tiga tugas iaitu membersih, menanggalkan sel kulit mati dan menyegar

💝 Timewise Age Fighting Moisturiser
Ramuan khas di dalamnya dapat melembapkan kulit dan kekal lembap selama 10 jam

💝 Timewise Day Solution Sunscreen SPF 25
Dapat melindungi kulit anda dari UVA/UVB di siang hari, sementara peptida penenangnya membantu melegakan garis-garis kedutan

💝 TImewise Night Solution
Serum dengan ramuan yang terdiri dari mikro kapsul nutribeads yang mengandungi vitamin dan antioksidan, terdapat juga peptida penguat kolagen untuk membantu mengurangkan garis-garis kedutan

Azie
Mary Kay Beauty Consultant
0103707788

Comments

Popular Posts