Kenali Saya Zie- Beauty Consultant Mary Kay Anda

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
 
Terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ni. Bagi yang telah mengenali saya dari blog My Atkins and TTC Journey, terima kasih sebab sudi singgah blog kerjaya saya. Bagi yang baru kenal dengan saya, selamat berkenalan.
 
Bagi yang kenal saya, rasanya tahu yang saya ni suka sharing. Kalau boleh semua benda saya nak share, lagi2 kalau perkara yang baik.
 
Kali ni, platform saya adalah untuk share tentang kecantikan. Apa yang akan saya share khusus tentang produk Mary Kay.
 
Untuk makluman semua, saya ni dah jadi pengguna Mary Kay for almost 1 and half years. Alhamdulillah, Mary Kay banyak bantu saya untuk dapat kulit yang sihat. Dan baru2 ni, saya decide untuk jadikan Mary Kay sebagai kerja saya, dah secara rasminya saya dah jadi Beauty Consultant.
 
Bagaimana saya kenal Mary Kay?
 
Saya memang sangat familiar dengan nama Mary Kay, sejak 10 tahun lepas lagi saya dah pernah dengar tentang Mary Kay, lagi2 tentang skin care class nya. Tapi, disebabkan tak berminat sangat, saya tak ambil tahu pun. hinggalah bila usia dah mencecah 30an, saya mula concern dengan keadaan kulit muka yang tak stabil. Sekejap kering sekejap berminyak. dan muka nampak sangat kusam. Produk skin care yang saya pakai pun sering bertukar2. sampai dah lupa apa yang saya pernah pakai. Akhirnya saya tertarik dengan promo timewise dari BC yang saya kenal di facebook. Selepas tanya detail dengan dia, terus saya decide untuk cuba pakai Mary Kay.
 
Apa kesan Mary Kay pada saya?
 
Pada mulanya, saya rasa biasa saja pakai Mary Kay. Lagi pulak saya tak ada masalah yang serius pada kulit. Cuma sekali sekala saja jerawat muncul. So tak rasa la ada beza. Tapi kawan2 sekeliling mula tegur, kata nya muka saya nampak berseri. oh, rupanya ada perubahan..hihi
 
Kehidupan selepas jadi BC
 
Macam mana jadi BC, sibuk ke? Tak susah ke? Ada sales ke? Macam mana nak tau consult orang? Jangan risau, yang penting kena rajin je. Mary Kay sediakan banyak peluang untuk kita belajar dan cari pendapatan extra. Yang penting kena betul2 tekun. Bab sibuk, bergantung pada diri sendiri. Saya sendiri jadikan Mary Kay sebagai kerja part time saya. Jadi saya kena bahagikan masa dengan adil antara kerja hakiki, keluarga dan kerja sebagai BC. Kalau kita plan dengan betul, memang tak ada masalah.
 
Jadi di sini saya nak buka peluang kepada pembaca blog ini, sama ada nak gunakan produk Mary Kay agar kulit lebih sihat atau nak bina kerjaya dengan Mary Kay. Hubungi saya di no 0103707788. Saya akan bantu anda.
 
Saya sebelum (kiri) dan selepas (kanan) menggunakan Mary Kay
 

Comments

Popular Posts